GIS Helpdesk Verantwoordelijke

//GIS Helpdesk Verantwoordelijke

Functiebeschrijving

  • Als GIS Helpdesk Verantwoordelijke ben je verantwoordelijk voor de organisatie van onze Support desk (het team in de eerste lijn voor onze klanten).
  • Je volgt de dagelijkse werking van dit team op, je definieert gerichte doelstellingen en volgt de resultaten op. De behaalde resultaten rapporteer je aan de verschillende departementen.
  • Esri BeLux beschikt niet alleen over een eerste lijn support, maar ook over een tweede lijn support, dit is een groep van mensen uit verschillende disciplines die het supportteam extra ondersteunen. Daarnaast kom je ook in contact met een breed scala aan ICT-professionals voor gerichte ondersteuning.
  • Je beheert de supportaanvragen van onze klanten.
  • Op basis van deze input denk je actief na hoe je je consultancy en coaching voor de klanten kan verbeteren.
  • Je werkt opbouwend mee aan de voorbereidingen van onze Esri Days.
  • Je leert in snel-tempo alle mogelijkheden van onze software en de gebruikte workflows en kan deze brede technische kennis duidelijk overbrengen aan anderen.
  • Je implementeert als GIS Helpdesk Verantwoordelijke de Strategische Visie van het Management.

Profielomschrijving

  • Als GIS Helpdesk Verantwoordelijke beschik je over een Master.
  • Geen IT-diploma vereist, maar wel een affiniteit met Informatica (Corporate, bij voorkeur GIS).
  • Je bent een People Manager en beschikt al over een eerste ervaring met plannen, coördineren en aansturen van een kleine team.
  • Indien je over kennis van Geografische Informatie Systemen (GIS) beschikt is dit een pluspunt, doch geen vereiste.
  • Je werkt klantgericht (je bent extravert, graag in contact met klanten en behulpzaam) en bezit een open en tolerante instelling.
  • Je hebt gevoel voor methodiek, dit kan je staven met voorbeelden uit je dagelijks leven.
  • Je bezit een analytisch denkvermogen, je weet de juiste vragen te stellen om tot een probleemoplossing te komen.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en bent vlot aan de telefoon.
  • Zowel zelfstandig als in een team functioneer je uitstekend.
  • Je werkt nauwkeurig, bezit uitstekende organisatievaardigheden en je beheert goed je administratie, dit alles met respect voor de bedrijfsprocedures.
  • De Customer Experience staat bij jou als GIS Helpdesk Verantwoordelijke centraal en klanten ondersteunen is je middle name.
  • Je bent Nederlandstalig en/of Franstalig en beschikt tevens over een goede kennis van het Engels.

Aanbod

  • Esri Belux biedt je een unieke kans om je talenten te ontplooien in de boeiende en veelbelovende GIS-wereld.
  • Je werkt in een internationaal netwerk waarbij je in contact bent met collega helpdesk verantwoordelijken in andere landen.
  • Je komt terecht in een aangename werksfeer binnen een jong, dynamisch en sterk groeiend bedrijf.
  • Bovenop je aantrekkelijke loon bieden wij je extralegale voordelen (zoals bijvoorbeeld maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering).
  • Je ontvangt maar liefst 32 vrije dagen (vakantie + je compensatie van 38-uren week).

Ben je bereid de uitdaging aan te gaan?

Stuur dan een e-mail met je CV naar jobs@esribelux.com. Je kan meteen je wensen wat betreft jobinhoud, bedrijfsfilosofie en loonsverwachtingen kenbaar maken.

Industry

information Technology & Services

Employment Type

Full-Time

2018-09-09T13:28:40+00:00

Contact Info

Nerviërslaan 54, B-1780 Wemmel

Phone: +32 (0)2 460 74 80

Web: https://www.esribelux.com

Recent Posts